زاهر يدافع عن مسئولي الزمالك ضد اتهامات محمود حسن.. صورة

زاهر يدافع عن مسئولي الزمالك ضد اتهامات محمود حسن.. صورة

قام أحمد زاهر المدير الإداري لفريق الكرة الأول بنادي الزمالك بالرد على محمود حسن لاعب الفريق الأبيض الشاب، بعد أن شن الأخير هجوم على مسئولي القلعة البيضاء على خلفية الاستغناء عن خدماته مؤخراً، أثناء فترة علاجه من إصابة الرباط الصليبي التي يعاني منها في الفترة الحالية.

 

وكتب زاهر عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”: “عايز اقول رأيي فى موضوع محمود حسن بصراحه والله العظيم انا عمرى ما بتكلم على لاعيب فى النادى بعتبرهم كلهم اخواتى بس الكلام لما يبقا مغلوط لازم توضيح”.

 

وتابع: “هو محمود حسن اتصاب مع النادى واول ما اتصاب اتوعد انه يسافر المانيا و فعلا اول ما اجراءات السفر خلصت سافر و معاه دكتور الفريق و لما رجع و اخدنا كاس مصر الجهاز الادارى هو اللى كلمه عشان ياخد مكافات و ده حقه”.

وأكمل: “السنه اللى فاتت كان مش مقيد افريقيا و اخد كل مكافات زيه زى الاعبين واتحدى نادى بيعمل كده و بالنسبه لموضوع الاعاره السنه اللى فاتت انت جالك بتروجيت ولما الجهاز اتغير فى بتروجيت متكلموش مع النادى و انت السنه اللى فاتت ملعبتش خالص فالطبيعى لو انت سليم مفيش اى لاعب من فرقتك اتقيد مع الدرجه الاولى فا مش عايزك تدخل موضوع الاصابه فى القيد”.

ووجه زاهر رسالة للاعب في نهاية حديثه قائلاً: “نصيحه منى وانت عارف انى بحبك راجع نفسك فى كلامك على النادى”.

إغلاق